fbpx

Garanția și calitatea sunt drepturile pacienților noștri!

La clinica dentara EbiDent, suntem dedicați calității și ne-am preocupat în permanență să efectuăm cele mai bune tratamente pentru sănătatea orală a pacienților. Suntem întotdeauna siguri de rezultate, deoarece:

  • Oferim materiale și instrumente de cea mai bună calitate;
  • Oferim ultratehnologia laserului dentar, precum și a altor tehnologii moderne, de ultimă generație;
  • Oferim un nivel ridicat de excelență profesională. Avem o echipă de profesioniști foarte bine pregătiți pentru fiecare specialitate;
  • Oferim protocoale clinice stricte și eficiente.

Prin urmare, putem garanta succesul tratamentelor pacienților și putem obține un grad ridicat de satisfacție al acestora.

 

Ce include garanția?

Clinica dentara EbiDent este ferm angajata în calitatea serviciilor oferite  și plasează protecția pacienților ca unul dintre obiectivele principale. Astfel, anumite lucrări efectuate de medicii stomatologi ai clinicii sunt pe deplin acoperite de garanție.

Garanția acoperă toate costurile medicale legate de tratamentele efectuate.

Lucrările protetice executate beneficiază de garanție integrală atât din partea clinicii, cât și a laboratorului la care s-au efectuat, conform legislației în vigoare.

 

Cum beneficiază pacienții noștri de garanție?

Garanția oferită de clinică se acordă conform legii 449/2003 tuturor tratamentelor efectuate, cu obligația ca pacientul să respecte prevederile date de unitatea de îngrijire:

  • Pacientul se va prezenta anual la EbiDent pentru două ședințe de igienizare dentară și, implicit, pentru control periodic. EbiDent nu își asumă rechemarea pacientului prin apel telefonic sau mesaj, întrucât pacientul are îndatorirea de a-și face programare pentru igienizare dentară o dată la șase luni. 
  • In cazul tratamentelor parodontale (parodontoza și gingivita), igienizarea profesionala (detartraj, periaj, airflow) este obligatorie la 1,5 luni de la finalizarea tratamentului și apoi din 3 in 3 luni in primul an. Din al doilea an, dacă pacientul mentine o ingrijire corecta acasă, se va reveni la schema de igienizare de doua ori pe an.
  • In cazul aparatelor ortodontice, igienizarea profesionala este obligatorie din doua in doua luni;
  • Pacientul va urma sfaturile, planurile de îngrijire și întreținere recomandate. 
  • Lucrările de reconstrucție dentară să nu fie deteriorate prin intermediul tratamentelor stomatologice ulterioare efectuate de către alte persoane, profesionale sau nu, în afara echipei EbiDent sau cauzate de traumatisme la nivelul gingiilor sau a maxilarelor.

 

Pierderea garanției

Garanția nu va mai fi valabilă în următoarele circumstanțe:

  • Dacă igiena orală este vizibil neglijată;
  • Dacă instrucțiunile din cabinetele noastre nu au fost respectate;
  • Dacă pacientul nu respectă controalele clinice indicate de medicul dentist curant;
  • Dacă pacientul prezintă intervenții suplimentare efectuate într-un alt cabinet stomatologic;
  • Dacă pacientul neglijează curățarea necesară a protezei dentare parțiale sau totale;
  • Dacă, după tratament, pacientul prezintă o stare medicală generală ce afectează în mod negativ situația dentară: diabet, osteoporoză, epilepsie, chimioterapie, și altele;
  • Dacă pacientul nu respectă instrucțiunile postoperatorii, precum și tratamentele recomandate de medicul dentist curant;
  • Dacă pacientul nu a achitat costurile prevăzute integral;
  • Dacă pacientul prezintă utilizare inadecvată sau pierdere a elementelor protetice sau ortodontice;
  • Pentru lucrările deteriorate ca urmare a impacturilor, accidentelor, loviturilor nu se acordă garanție.

 

Care este perioada de garanție?

Perioada de garanție va avea următoarea durată:

  • 12 luni pentru obturații din compozit;
  • 12 luni pentru punți și coroanele ceramice/ din zirconiu/ metalo-ceramice;
  • 24 de luni pentru implanturile dentare, care se acordă după încheierea cu succes a osteointegrării;
  • 12 luni pentru specialitatea parodontologie;
  • 12 luni pentru specialitatea chirurgie orală;
  • 24 de luni pentru reabilitare orală (proteze fixe/ detașabile), excluzând fracturile accidentale, pierderea protezelor, manevrarea defectuoasă a sistemelor de prindere.

Pentru ca pacientul să aibă garanțiile dentare indicate, acesta trebuie să respecte recomandările noastre.